Löydä Google – avainsanojen perusteet bloggaajille

Löydä Google – avainsanojen perusteet bloggaajille

Spread the love

Google ja muut indeksointirobotit ovat aivan hämmästyttäviä, kun lopetat harkita kaikkea. Aliarvioimme usein kykymme kirjoittaa metsästys termi, napsauttaa “Go” ja saada tuloksia kaikkialta Internetistä. Tämä tapahtuu sekunnin vähäisessä osassa. Olkoon niin kuin on, jos olet bloggaaja, sinun ei todellakaan pidä aliarvioida tätä. Blogisi näkyminen Internetissä vie jonkin verran ymmärrystä siitä, miten indeksointirobotit toimivat. Sinun on erityisesti nollattava tunnussanat.

Mikä on hakulause? Lukijalle avainsana on sana tai sanat, joita he käyttävät katsellessaan Internetissä. Huolimatta siitä, että “tunnussana” on yksinäinen, asiakkaat kirjoittavat säännöllisesti useamman kuin yhden sanan, joka tunnetaan salalausekkeena.

Bloggaajille avainsanat ovat aineosia, jotka verkkohakutyökalu tallentaa tietueeseensa. Siinä vaiheessa, kun asiat toimivat asianmukaisesti, aineemme liittyy suoraan sananlauseeseen tai avainsanaan, joka ilmaisee asiakastyypit metsästyslaatikkoon.

Asiakkaana olet hyvin perehtynyt lauseisiin. Käytät niitä tavallisesti, kun työskentelet tai pelaat Internetissä. Aloittelijana olet todennäköisesti kokematon siitä, kuinka voit käyttää hakulausekkeita ja avainsanailmauksia auttaaksesi lukijoita jäljittämään uskomattoman aineesi. Entä työskentelemme alkeellisuudessa.

Ensinnäkin, kuten viitataan, potentiaaliset lukijasi voivat löytää blogisi kirjoittamalla salaus- tai tunnussanan muodossa Googlen kaltaiseksi indeksoijaksi. Tunnussana voi olla yksittäinen sana, mutta säännöllisemmin se on ilmaisu. Esimerkiksi asiakas voi kirjoittaa “Yankees” – tai “NY Yankees”. Molemmat termit loisivat vertailukelpoisia tuloksia parhaille 20 tai 30 “hitille”, jotka palasivat lukijalle.

Joka tapauksessa asiakkaat tarvitsevat säännöllisesti nimenomaista tietoa ja käyttävät aitoja sanakohtaisia ​​lausekkeita. Esimerkiksi “NY Yankees 2011 -aikataulu” tai “NY Yankees 2009 -kauden lopputulos”. Nämä ilmaisut tunnetaan nimellä “pitkähäntäiset lausekkeet”. Vaikka esimerkiksi lauseet “jenkit” tuottavat valtavan määrän tuloksia – huomattava osa ihmisistä, jotka vierailevat sivustolla säveltämisen jälkeen jenkkeissä, eivät löydä etsimäänsä. Sitten taas, jos asiakas kirjoittaa “NY Yankees 2009 kauden viimeistelysuunnitelmaan”, palautetut tulokset ovat vähemmän – mutta olennaisesti paremmin sovellettavissa asiakkaan tarpeisiin. Bloggaajana yrität sijoittua perusteellisesti sovellettaviin “pitkähäntäisiin avainsanoihin”.